3.7.2014

Edict Pron blondaus & viimeistely

Felt Sector 24 lähti uuteen kotiin radan lähistölle.

Pari purkukiekkoa palasiksi. Nexus SG-3C41 painaa näemmä 1221 g, Nexus SG-7C18 puolestaan 2008 g 18T rattailla täydellisinä ilman jarruraudan pantaa.

RCZ/Alpine takakiekon rihtauksen viimeistely. Paikattuna kolmella 2/255 mm pinnalla kiekon paino nyt 795 g.

Edict Prosta Hope/XC717-takakiekko irti. Shimanon CS-HG81-10 11-34T SLX-pakka (349 g) pois. Alligator Starlite jarrulevy irti, kantavikaiset ruuvit kierrätykseen. Panaracer Razer MX 2.3 rengas BBB BTI-67 sisureineen irti vanteelta.
Tilalle korjattu RCZ/Alpine-takakiekko, jolle SunRace Driven MX 11-36T pakka (355 g). Renkaat kiekolle, jarrulevy Tektron M5x11 ruuveilla kiinni (6 kpl 13 g).

Hope/XC717 etukiekko irti Sigman pinnamagneetteineen ja väliaikaisine vihreine Alligator Starlite 160 mm levyineen. Renkaat pois kiekolta, jarrulevy vihreine ruuveineen hyllyyn.

Renkaat RCZ/Alpine-etukiekolle. Jarrulevyksi Promax DT-180B (153 g), ruuvit 6 kpl M5x10 T25 (13 g). Kiekossa mukana BBB:n pinnamagneetti.

Magura Martojen ilmaus, pitkän varastoinnin jälkeen kupli iloisesti. Ilmauksen ajaksi vaakatasoon käännetyt jarrukahvat tämän jälkeen takaisin käyttöasentoonsa.
Mittarikertoimen tarkistus, Panaracer Razer MX 2.3 antoi lukeman 2054 mm 2,2 bar rengaspainolla 72 kg kuskin alla.




Pyörän paino nyt 11,73 Rkg.

Ei kommentteja: