11.11.2011

Kiekot & tarakat

Illalla talliin.

Tekeillä olevaa etukiekkoa kireämmälle, ylipitkä pinna löytyi heti. Sen vaihto sopivampaan ja kiekko kiinni rihtauspukkiin, kireälle, keskeiseksi ja suoraan. BBB:n vanneteippi (8 g) kiinni. Kokonaispaino 887 g.

Edelliselle sekoitetaan pari seuraavista aineksista:
Mavic XM719 kehä; 457 g
Novatec RHD72SB-AA takanapa; 279 g
DT Competition DB black 258 mm pinna 32 kpl; 189 g
DT St MS silver nippeli 32 kpl; 35 g

Että oli taas muka vaikeata saada pinnat pujoteltua oikein... Ensin pujottelu lähti toiselta laipalta reiän verran vierestä. Sen kun sain korjattu ja suurimman osan pinnoista pujoteltua vanteelle, niin eipä riittänyt pinnojen pituus enää ristikkäiseen suuntaan, ei liioin osunut navan logo yhteen vanteen logon kanssa; vanteen puolella pinnat yhteen suuntaan paikkansa verran vieressä...

No, vihdoin pinnat oikeassa järjestyksessä, kiekko kiinni rihtauspukkiin, kireälle, keskeiseksi ja suoraan. BBB:n vanneteippi (8 g). Etukiekon kokonaispaino 968 g, koko setti siis 1855 g.

Vielä Alligator Starlite jarrulevyt vihreinä, eteen 180 mm (118 g + ruuvit 15 g), taakse 160 mm (92 g + 15 g) sekä renkaat, sisureiksi BBB UltraLitet (á 127 g), päälle Panaracer Rampage SC 2.35" (etu 651 g, taka 635 g).

Session päätteeksi BBB MountRack tavaratelineet M1:een ja Mustiin sekä niihin takavalot kiinni pienellä viritelyllä.

Jälleen yksi yö kulutettu tehokkaasti...

Ei kommentteja: