9.4.2015

Mustin modausta eteenpäin

Vimosena saikkupäivänä jaksoi jo talliin asti...

Vuotavaan 100 mm RS Toraan sisään uudet 130 mm sisuskalut ja öljyt.

Mustista XX-Reve irti, Tora tulee tilalle. Kaulaputkea piti lyhentää 15 mm ilman ohjuria. Halpisputkenkatkaisijan terä on RS:n teräskaulaputkea pehmeämpi, MOT. Piti siis sahata vapaalta kädeltä, katkaisijan jättämä painauma avitti sihtaamista.

Mustin tanko-ohjainkannatin-yhdistelmä pois lukkogrippeineen, samoin kiristystarvikkeet ja korotusholkit. Mittari ja etulokari lähtivät samaan matkaan, etujarru piti siirtää uuteen keulaan.

Ohjainlaakerin puhdistus, alakartioksi korotetun tilalle setin alkup. splittaava matala malli. Korotusholkeiksi BBB:n 20 mm LightSpace ja Feltin 10 mm FCF:n 90 mm stemmin alle, 5 mm Felt BBB:n kiristystulpan alle. Tangoksi Bontin 690 mm Earl CrowBar.

Kiekoiksi WTB SX24 kehäinen setti, taka XT-navalla, etu KT:n QR-napa, KT:n pikalinkut. Renkaina Maxxiksen Minion DH:t, sisurit Cheng Shin Thin Tubet prestoilla. Jarrulevyiksi Hayesin V8 eteen ja V6 taakse. Pakaksi BBB:n 11-32T.

Ei kommentteja: