24.10.2012

Mustin päivittelyä

Mustin päivitysprojekti liikahti pitkästä aikaa eteenpäin...

Etukiekko (Mavic X317 / Novatec 20 mm / DT Comp 867 g) ja Manitou Nixon Super 145 mm (2057 g + 20 mm HexLock-akseli muttereineen 91 + 7 g) irti, samoin Feltin lukkogripit tulppineen (119 + 5 g), Shimano BL/BR-M486 etujarru 1000 mm (312 g) SM-MA-F180P/P2 adaptereineen ja ruuveineen (12 + 23 g), Shimano BL/BR-M485 takajarru 1450 mm (315 g) U2 R160 adaptereineen ja ruuveineen (23 + 2x14 g), Shimano SM-RT51M 180 mm roottori ruuveineen (174 + 12 g) sekä BBB:n mittarin pinnamagneetti (6 g). Integroidun ohjainlaakerin alalaakerin puhdistus (MH-P03 41x6,5x45deg, 20 g), BBB:n kiristystulppa M6x30 kuusiokoloruuveineen (10 + 9 g), stemmin päällä ollut 2,1 mm musta alu-korotusrengas (n. 2 g).

Keulan ja rungon puhdistus. Nixon saattaisi sopia vanhan Jekyllin keulalle kun vaihtaisi alapuolen korottavan laakerisovitekupin matalaksi.

Hyllyssä odotellut Clarks Skeletal Green Edition takajarru (1550 mm, 328 g) 160R adaptereineen ja ruuveineen (20 + 12 + 12 g) runkoon kiinni. Esikoottu RockShox Revelation XX & RCZ Race XC etukiekko & Alligator Starlite 180 mm & Clarks Skeletal Green Edition etujarruyhdistelmä seinältä, kiekko irti. Kaulaputken katkaisu 'normimittaan' 215 mm jäi vielä tekemättä, projekti jatkuu taas myöhemmin...

Siirsin vielä Mustin tolpassa olleen Nogger 2 takahuomio-LED Kevytsinkulaan paristoiltaan heikon ykkösversion tilalle.

Ei kommentteja: