22.4.2011

Vuotoa & lisää napulaa alle

Ehdin illalla toviksi talliin. Aluksi tein vähän tilaa levyttämällä kasan tyhjiä pahvilaatikoita. Kummasti niitä aina kertyykin...

Seuraavaksi ZW2:een uudet pullotelineet. Mustat Morot pois, tilalle valkoiset BBB FlaxCaget (yht. 53 g). Pystyteline jäi vähän arveluttamaan, pullon kulma saattaa nojata viistoputkeen. Pitää tarkistaa pullolla ja kehittää tarvittaessa joku patentti suojaamaan runkoa.

Ykkönen odotteli jo kattokoukussa renkaat tyhjennettynä kesäkumeihin siirtymistä. Takakiekko iti, Freddie SWA (1033 g) pois. Tilalle jo viime kaudella korkattu Continental Mountain King Supersonic 2.4 (542 g), BBB UltraLite -sisuri jatkaa.

Takajarrun äänekkyyteen löytyi epäilemäni selitys, jarrusatula vuotaa. Satula ja palat olivat yltä päältä öljyssä. Tarvii tehdä takuureklamaatio... Putsasin paikat öljystä ja uitin palat ja levyn jarrukliinerissä sekä hioin palojen pinnat auki. Kai näillä sen aikaa ulvottelee, kunnes saan korvaavia osia.

Takakiekko takaisin paikoilleen.

Etukiekko irti, Freddie SWA (1028 g) vanteelta. Mountain King SS 2.4 (550 g) vanteelle, alkuperäinen Cheng Shinin kevytsisuri sisään, paineet renkaisiin ja kiekko takaisin keulille.

Valot irti pyörästä, niitä tuskin tarvitaan hetkeen. Kesäpaino 14,13 Rkg hissitolpalla.

Maantiecyclo koukkuun ja renkaat tyhjäksi, tästä jatketaan seuraavalla kerralla...

Ei kommentteja: