14.7.2007

Jarrurumbaa & speksailua

Jatkoa eiliselle: Geministä vapautettu takapään Hayes HFX-9 mk I kiinni Känni-Jekylliin, josta puolestaan vapautui saman jarrun versio mk II rapakelin sinkulaprojektiin.

Kohnasin lisää varastoja, Octagoniin löytyi jälleen yhtä ja toista...

Jospa vaikka näistä alkaisi rakentua jotain:
- runkosetti CyclePro Octagon Comp M
- satulaklämppi 35 mm
- iskariksi 190 mm:n Vanilla R
- keulaksi Boxxer '99, vaatii huollon, Hayes 8" jarruadapteri löytyy
- laakeri FSA The Pig DH
- jarruiksi Hayes HFX-9 mk II:set, eteen V8, taakse V6
- jarruletkut kiinni Cannondalen letkuklämpeillä
- tangoksi Titec HellBent Trucker hopeisena, 12 asteen sweep, ranteet tykkää!
- stemmi vähän kysymysmerkki, Codan liekö 10 tai 11 senttinen tällä hetkellä ainoa järkevä, lyhyempi hakuseen
- tupit löytynevät laatikoista, ehkä Codat (?)
- tolppa Johnny Tomac 29,4/300mm LapinKulta-simmillä, hakuseen 30,0 mm tolppa
- sitsiksi Codan tonninen (?)
- kammet vanhat XT:t
- keskiö nelikantti-LX tai -XT, riippuu vähän siitä, että mikä akselinpituus sopii
- jos tarvii ohjurin, niin modattu RollerCoaster
- ketjunkiristintä uupuu, jos ei ohjuri taivu em. tarkoitukseen
- eteen 317/20mm-kiekko, taakse Magura Comp (??)
- renkaiksi jotain 'epäkuranttia' laatikoiden pohjalta


Muistiin:
Taka-Hayes mk II ruskea: pelkkä kahva-letku-satula-palat 324 g
Octagon eturunko + 6003 laakerit 2 kpl + väliholkki: 1687 g
Octagon perä + korvake: 1230 g
Octagon pääakseli + mutteri + ulkoholkit: 57 g
FSA The Pig DH: 213 g (vanha mittaus)
satulaklämppi 35 mm: 29 g
Cannondalen letkuklämpit 3 kpl ruuveineen: 9 g
Johnny Tomac 29,4/300 mm: 257 g
'Lapin Kulta' Al-simmi 90x90x0,1 mm: 3 g

Ei kommentteja: