C3M:ään mittarikerroin sisään sekä valojen siirto Ykkösestä, sitten pienelle pyörä- & polvitestilenkille. Polvi toimi tyydyttävästi, mutta pyörässä on vielä hieman säädettävää...
Keskiön alittava takavaihtajan vaijerin kuoren pätkä on ilmeisesti jäänyt vähän liian lyhyeksi. Lepotilassa rungon ja kuoren välissä on kohtalaisen runsaasti tilaa, mutta jouston painuessa kuori jääkin lyhyeksi, mikä ilmenee haamuvaihtoina kuopissa tai esteiden yli ajaessa.
Lisäksi vipu on ilmeisesti joko viallinen tai liian tiukassa, jolloin taipuva vivun runko vaikeuttaa mekanismin toimintaa.
Lenkin jälkeen huomasin vielä pitkään vähällä käytöllä olleen Nixonin vuotaneen ilmat pihalle rapeassa pakkaskelissä. Pumppasin keulaan taas paineet, katsotaan pitääkö edes tallin lämmössä. Pitänee kuitenkin huollattaa kuntoon.
- - -
Sitten RZ:tan rungosta loput kääret pois. Irrotin istuinklämpin ja korvakkeen ja nostin palaset vaa'alle.
RZ One Twenty '10 M runko + BB30-BSA-adapteri; 2378 g
takavaihtajan korvake; 17 g
takavaihtajan korvakkeen ruuvit; 3 g
istuinkannattimen kiristin 34,9 mm; 34 g
Fox 32 Float RL 140 mm 1.5" PM QR, täysi 263 mm kaulaputki; 1743 g
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti