15.5.2014

Osarulettia

Torstailenkki kariutui kisapyörän risaan takakiekkoon, muitakaan oikean kokoisia ajokuntoisia maastureita kun ei tallista löytynyt. Tarttis tehdä jotakin...

Kisapyörästä Manitou Swinger 4way (428 g 19,8/6 mm holkeilla) irti, tilalle takuukorjattu Monarch RT3 (250 g 22/6 mm holkeilla).

Kevytsinkulasta kurlaava Fox Float R PP pois, Swinger tilalle. Alapään puslan simmaus.
Mavic XM719/Novatec kiekot nastarenkaineen (Nokian Hakka WXC300, etu 695 g -7 nastaa, sisuri BBB BTI-67 124 g, taka 693 g -20 nastaa, BTI 67 124 g), levyineen ja 19T sinkulakitteineen irti, tilalle seinältä Shimano XT AM:t Michelin Wild Grip'r 2.3 renkailla, litkun lisäys eturenkaaseen. Kiekossa kiinni 18T Chris Kingin sinkularatas sekä Shimanon CenterLock-levyt. Jarrujen keskitys, jonka yhteydessä taka-Juicy 7:n mäntäjumppaa, palojen hionta. Etulevyn niittaus löysässä, karmeaa narinaa. Takalevy on jo vaihdettu aiemmin samasta syystä.

EdictPro:n Feltin istuinkannattimen kiristimen tilalle Mightyn 34,9 mm pikalinkullinen kevennyskiristin punaisena (21 g). Saman kiristimen ruuviversiot 9 g / kpl.

Puuttuvan takaiskarin korvaajan tulisi olla 22x6 mm holkeilla, kenties 22,2x6 mm voisi myös mennä.
Iskarin osakierteiset Ti-ruuvit M6x35 (5 g), M6x40 (6 g).

Ei kommentteja: