Viimeksi käteen mennyt kiekko käsittelyyn.
Jarrupuolen sisältä ulos pujotettavat pinnat irti nippeleineen. Tämän jälkeen jarrupuolen loppujen pinnojen vaihesiirto reiän verran vastapäivään. Löysät vetopuolen pinnat antoivat sopivasti periksi, joten jarrupuolen pinnat sai pujoteltua irti ja uuteen paikkaan kiekkoa sen enempää purkamatta. Siirron jälkeen loput pinnat takaisin paikoilleen. Nippeleistä löysät pois vähän kerrallaan kiristelemällä.
Seuraavaksi Quandon pikalinkkuetunapa (281 g) ja toinen WTB:n SX24 kehä (484 g) yhteen mustilla 2 mm pinnoilla (16 kpl 259 mm + 16 kpl 262 mm 210 g) ja messinkinippeleillä (32 kpl 14 mm 41 g). Tällä kertaa pujotus meni mallikiekon avulla kerralla kohdalleen, jos ei huomioida sitä, että mallikiekossa ottaa jarrutuksen jännitykset vastaan vapaan puolen laipan sisäpuoliset pinnat... Nippeleistä taas löysät pois vähän kerrallaa.
Tämän jälkeen takakiekko rihtauspukkiin. Ensin kiekon kiristely suunnilleen suoraksi, jonka jalkeen kiristelemään pystyhaitot pois. Välillä kiekon kääntö rihtauspukissa, jotta pääsi kärryille epäkeskeisyyden määrästä. Vähän kerrallaan kiristelyä korjaten vuoron perään pysty- tai vaakaheittoa tai epäkeskeisyyttä.
Vihdoin kiekko kireänä ja suunnilleen suorana. Oranssi 26"x20mm vannenauha paikoilleen, nauhan keskitys. Kiekon paino 1215 g + vannenauha 21 g.
Seuraavaksi etukiekon vuoro samoin metodein. Loppupaino 1017 g + oranssi 26" x 20 mm vannenauha 20 g.
Etukiekko varattu Jumppiin, takakiekko päätynee Ykköseen.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti