Mustin takakiekkokin irti, jarruista palat yhteen. Letkut irti kahvoista ja uudelleen kiinni, mutta ristikkäisiin kahvoihin eli käännös brittienglannista kansainväliseksi. Letkujen kristyksen jälkeen männät isolla ruuvimeisselillä takaisin pohjaan. Jarruletkut oikeille linjoilleen, etuletku kiinni nippusiteillä. Mittarin johdolle reitti alajalalle.
Kesärenkaat pois, nastat alle. Pois Schwalbe Nobby Nic SnakeSkin 26x2,25, edessä pintaa jäljellä 2,6...2,7 mm 619 g, takana 2,2...2,5 mm 573 g. Tilalle Nokian Hakka WXC300:t, eteen 719 g (-19 nastaa), taakse 696 g (-3 nastaa). Iäkäs takarengas alkaa jo halkeilla... Kiekot paikoilleen.
Lukkogripit takaisin paikoilleen, vivut ja kahvat sopivaan järjestykseen. X-Lock-vipu vasemmalle puolelle lukkogripin ja jarrukahvan väliin.
Mittarijohto kiinni vihreillä nippusiteillä. Pinnamagneetiksi Sigma (4 g) BBB:n magneetin (8 g) tilalle.
Jatkuu...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti