Työpäivän päätteeksi vastapainona oman projektin kimppuun.
Ensin mallailua pihamaalla luonnonvalossa:
Sen jäkeen setti osiksi ja vaa'alle.
Alkuperäisen mustan istuinkannatinkiristimen (49 g) korvaaminen vihreällä Tokenilla (26 g). Tolpaksi Uno QTS 30,9/400 (186 g). Nämä kiinni Virtue Ltd runkoon (2928 g, sis. iskari, korvake), runkosetti kattokoukkuun.
Keskiökierteiden puhdistus, muhvin päätyjen oikaisu.
Puhdistus lastuista. Hybridilaakereilla varustetut Firstin keskiölaakerit (99 g) rasvaan ja kiinni runkoon, momenttiin. Väliin vetopuolelle yksi 2,5 mm välirengas, 73 mm muhvi ilman ohjuria tms.
Keulaksi ainakin nyt alkuun Fox Fit RLC 15 mm (1623 g akseleineen, 205 mm kaulaputki). Mietitään myöhemmin RS Revelation WC:tä, kunhan siihen löytyy ensin sopiva etukiekko.
Alalaakerikartion lyönti kaulaputken juureen TI-työkaluilla. Meni yllättävän helposti.
Ohjainlaakerit, laakerikupit ja kiristyskartio rasvaan (84 g 15 mm kartiomaisella kuituspacerilla), keula paikoilleen. Stemmiksi kokeillaan Unon valkoista 100 mm versiota (122 g). Vielä tarvittiin vihreä RCZ:n 10 mm kevennetty aluspacer (4 g), 3 mm musta aluspacer (2 g) stemmin päälle, kuituinen kiristystulppa (5 g) ja kuusiokoloruuvi (8 g).
Takavaihtajaksi pitkähäkkinen XT (243 g), kiinni runkoon. Keskipitkä olisi kyllä parempi...
Kampisarjaksi Ykkösestä XT:t (599 g ilman rattaita + ruuveja). Ratastus viel mietinnän alla, 2x9 todennäköisin vaihtoehto...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti