Illalla vappupiknik-lenkin jälkeen talliin näpetelemään.
Blondiin ensin Garminin tankoteline (8 g) nippusiteillä (2 kpl, 2 g) kiinni stemmin päälle, sopii mainiosti.
Tämän jälkeen tiedettiin gps:n tilantarve, joten voitiin sovittaa pyörätietokonetta sen viereen. BBB:n BCP-04C:n tankokiinnike gps:n vasemmalle puolelle (kadenssianturi vasemmalle puolelle, oltava suora yhteys tähän). Vähän tipalla oli, mutta mahtui juuri ja juuri tangon teippaamattomalle osalle.
Tankokiinnike nippusiteillä kiinni, anturin johto jarruvaijerin kuorta pitkin etuhaarukalle.
Pinnamagneetti pinnaan kiinni vastapäätä venttiiliä.
Anturi asettui hieman hassusti kenolleen haarukan takareunaan, mutta signaali kuitenkin siirtyi pinnamagneetilta. Anturi tiukasti kiinni nippusiteillä.
Vielä kadenssianturin magneetti vasemman kammen sisäpintaan sekä anturi vasemman alatakahaaran päälle, nippusiteillä kiinni. Anturi toimi, signaali siirtyi langattomasti pyörätietokoneelle. Asetusten tarkistus, pitäisi olla kunnossa.
Pyörä ajokunnossa pullotelineineen ja mittareineen gps:n telineellä sekä ohne-polkimilla 9,30 Rkg.
Pienen siivoilun ja etsiskelyn jälkeen löytyivät Shimano PD-R540 polkimet työpöydän kulmalta muiden tavaroiden alta. Kierteet puhtaaksi, uutta rasvaa ja polkimet paikoilleen, kiristys.
Pyörä ajokunnossa 9,63 Rkg.
Seuraavaksi Virtuen osien kimppuun. Etuvaihtajan vaijerin sujutusputken pää oli katkottu vinoon, jolloin pääteinsertti ei välttämättä asetu kunnolla. Leikkasin pään suoraksi ja puristin insertin pohjaan asti.
Pyörän mukana tullut FSA:n ohjainlaakeristo täydellisenä 110 g. Kiristysosat 25 g, varsinainen laakeristo 85 g.
- alakartio RST; 14 g
- alalaakeri (TH Ind. 1.5" ABC 36deg x 45deg 073#); 32 g
- ylälaakeri 1 1/8"; 22 g
- kompressiorengas 4 g
- ylakuppi carbon 15 mm; 14 g
- kiristystulppa; 8 g
- uppokantakuusiokoloruuvi M6x35; 7 g
- tähtimutteri; 10 g
Lisäksi mukana seurasi 2 kpl alumiinisia 5 mm Felt-korotusrenkaita, musta & oranssi, yht. 9 g sekä 2 kpl 10 mm carbon-korotusrenkaita, yht. 12 g.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti