20.9.2010

Jekyllit purkuun, Tontun kampi kireälle

Piru osiksi...

Kiekot irti. Jarrut, vaihtajat irti, nippusiteet ja vaijereiden/letkujen kiinnikkeet irti. Ketjut pois. Kampisarja irti, keskiö irti. Keula ohjaimineen irti. Iskari irti, jarrujen/vaihtajien pujottelu rungon välistä. Perä irti, korvake pois. Tolppa satuloineen irti, kiristin pois.

Laakerikupit lyömällä irti eturungosta, olivat tiukassa. Runko-osien puhdistus, sisärenkaasta leikattujen hankaussuojien irrotus.



Se tästä pyörästä...

Eturunko Cannondale Jekyll M 05 Bitch Black; 1427 g
Hankaussuojat mallia 'sisuri'; 5 g
Takaswingi Cannondale Jekyll M 05 Silver + 2x 6903RS; 1017 g (sis. 'istuinhaaran' ketjuniskusuojan mallia 'sisuri')
Päänivelen akselisetti väliprikoineen Cannondale Jekyll 05; 38 g
Takavaihtajan korvake NorthShoreBillet, Cannondale Gemini/Jekyll05; 17 g + ruuvit 4 g


Sitten vuorostaan Känni-Jekyll telineeseen.

Takakiekko pois, lokasuojan kiinnikkeistä osa irti, jarrusatula ja etuvaihtaja irralleen. Ja taas 'aika'...


Paitsi että... Tonttu-Chronicia siirtäessä huomasin kampien olevan löysässä. Vasen kammenruuvi oli päässyt kappaleen matkaa karkuun, jolloin kampi oli lähtenyt perässä. Poistin kolme väliprikkaa kammen ja midsize-laakerin välistä, jotta kampi olisi tukevammin akselilla; pieni epäsymmetria kammissa ei haitanne. Akselin keskitys, kiristys ja kammet tiukkaan.

Ei kommentteja: