Työmatkalla ensin lasi- tai kvartsipalasen aiheuttama rengasrikko, jonka ansiosta huomasin ulkorenkaan kyljenkin olevan rikki. Sisärenkaan vaihdon yhteydessä laitoin käyntikortin kyljen tueksi. Huono idea, kartongin reunat söivät sisärenkaaseen viillot paluumatkan aikana.
Kotona illalla rikkinäiset sisä- ja ulkorenkaat paikkaukseen. Sama Nobby Nic jatkaa takana, samoin Michelinin Ultralight presta (141 g). Geaxin presta (141 g) jäi varalle.
Turhan äänekäs kampisatsi ja keskiö auki. FSA Platinum 68/113 mm BC-ISIS-keskiössä (214 g + ruuvit 2x18 g) saattoi olla jo aavistus klappia, mutta tyydyin tällä kertaa avaamaan tiivisteet, kaapimaan suurimmat liat pois ja rasvaamaan laakerit uudelleen. Tiivisteet takaisin paikoilleen ja keskiö runkoon. Kampisatsissa olivat rattaanruuvit osittain löysässä, niiden kiristys ennen kampien uudelleenasennusta.
Ohjainlaakerin avaus, puhdistus ja voitelu. Muovisten Cane Creekin korotusrenkaiden korvaaminen kuituisilla (15 + 5 mm), eivät painu samalla tavalla kasaan.
Öljyä ketjuun, joustojen liukuputkille ja polkimiin.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti