20.4.2008

Kännipäivittely jatkuu

Aamulla Pirun ketjuihin ruiskaus öljyä.

Illalla Känni-Jekylliin tulevaan takakiekkoon kiinni Maguran 160 mm 4-plt-levy. Takakiekko paikalleen. Jarrusatula laahaa? Pyöröviila käteen ja Hayesin takajarrusatulan säätöuraan lisää pituutta, jarrun keskitys.

Campan Record C9 ketju oikeaan mittaan ja paikoilleen. Ketju näyttäisi joutuvan vahingossa keskiön päälle pudotessaan pikkurattaan ruuvitornien ruhjomaksi! Pakista 4 kpl Evilin 14 mm pitkiä ruuveja ja 8 mm väliholkit sekä nippu korilaattoja (pitäisiköhän tehdä alumiinista tai POMmista korvaajat), nuo ruuvinreikiin; ketju jää pudotessaan ruuvi/holkkitornien kannatukselle eikä pääse keskiömuhvin ja ruuvitornien väliin.
Oikeat iskaripaineet sisään. Olisko siinä?

Vielä seinälle lokerikkojen viereen uusi laajennettu naulakko kierrätysketjuja varten.

Dataa:
Magura 160 mm 4-plt: 154 g
M5x10 Torx + Schnorr 4 kpl: 9 g
Campagnolo Record C9 (114l) 108l: (297 g) 277 g
Evil ratasruuvi 14 mm 4 kpl: 46 g (?)
Al-holkki ?x10x8 mm 4 kpl: ? g
M10 korilaatta 8 kpl: 64 g

Jekyll 800: 14,22 kg

Ei kommentteja: