21.3.2012

M1 ajokuntoon

Takajarruun (BL/BR-M535 + SM-BH59 1500, 341 g) uudet B01 resin -palat (4 pria 93 g). Adapteri (27 g) kiinni runkoon M6x18 kuusiokoloilla, väliin aluslaatat (13 g). Satula kiinni Shimanon M6x18 kuusiokoloilla (13 g). Levyksi vaihdoin vielä jarrun mukana tulleen 160 mm SM-RT75 roottorin (125 g), kiinni Shimanon kolmiokantaisilla M5x12 T25 ruuveilla (12 g). Kahva tankoon, letkuun silmukkalyhennys pystyputken kylkeen, kiinnitys nippusiteillä. Grippi paikoilleen. Jarrun keskitys.

Etuvaihtajan kaivaminen esiin rapakerroksen alta, nivelien voitelu. Vaijerinkuori irti, voitelu. Vaihtajan säätö.

Ketjupesuriin Bilteman biorasvanpoistoa ja testaamaan. Ainakaan tähän ketjuun tuo ei ollut paras mahdollinen yhdistelmä, kivettynyt pikimäinen lika ei irronnut kokonaan. Eturattaiden puhdistus, ketjun kuivaus, voitelu. Takavaihtajan vaijerikuoren voitelu, vaihtajan säätö.

Keula tönkkönä. Liukuputkien ja pölysuojien puhdistus, öljyä pölysuojien alle o-rengastyökalun avulla.

Ei kommentteja: