M1:n vaihteet eivät kuulemma enää toimineet ainakaan pakkaskelillä.
M1 pukille. Takavaihtaja isoimmalle rattaalle, vivun palautus tyhjää naksuttelemalla alas > vaijeri jää löysään. Vaijerinkuoren päät irti runkostoppareista.
Viimeinen mutka aivan jumissa ja kitkaa muillakin osuuksilla. Öljyn avulla kuorta edestakaisin edes-takaisin nykien ja likaiset öljyt vaijerilta pyyhkien ei tilanne parantunut riittävästi, joten vaijeri irti, rispaantunut pää poikki, vivun tulppa pois ja vaijeri irti. Vanhat kuoret pois ja tilalle BBB ShiftLine täyspitkänä. Kuoreen öljyä ja pääteholkit ennen vaijerin pujottamista. Vaihtaja takaa pienimmälle rattaalle kampea kiertämällä, varmistus siitä, että vipu oli varmasti naksuteltu alimmalle pykälälle. Vaijeri kiinni ja vaihtaja säätöihin. Vaijerinkuorelle sulavin reitti runkoputkia pitkin eteen, kiinnitys nippusiteillä. Vaijerin ylimääräinen pituus poikki, pääteholkki päähän. Lyhyt koeajo yllätti kuskin positiivisesti, vaihteet toimivat kuin unelma!
Irrottelin vielä D521-kiekoista Hayesin V6- ja V8-jarrulevyt (110 g, 130 g).
Geminin CS-M760 11-34T XT-pakka (297 g) myös irti ja odottamaan toista tulemista. Pakalla ajettu tähän mennessä n. 2983 km.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti