Projekti jatkuu...
Kiekoille Panaracerin Razer MX 26x2.30 ulkorenkaat (530/542 g), sisurit BBB Ultralite (126 g) ja Hutchinson AirLight (111 g). Aika kaposet nimellismittaansa nähden, paree käyttää kunnon paineita.
Kiekot paikoilleen. Ketjuksi Campan C-9, Jekyllin kakkosketju. Onhan näillä jo näemmä ajettu, voimansiirtoremppa lienee edessä kohtapuoliin...
Vaijerit oikeaan mittaan ja poikki. PD-M520 polkimet kierteilleen. Mittariksi osista keräilty valkoinen BBB BCP-04C kadenssianturilla, joka taistelee elintilasta jarruletkun kanssa takahaarukan alahaaran päällä. Toivottavasti pysyy paikoillaan. Mittari tankoon, anturi keulaan.
Pyörä irti telineestä, painoa päälle ja pikalinkut kireälle. Istuin vaateriin ja tiukkaan. Pyörä takaisin telineeseen. Vaihtajien alarajat paikoilleen, vaijerit kiinni ja säätämään ylärajoja, b-tensionia ja vaijerinkireyksiä. Ihmeen helposti osuivat kohdalleen. Saapa nähdä, miten takavaihtaja reagoi käytössä jarruvaijerin kuoreen.
Jarrujen keskitys ja kiristys. Jarrukahvat ja vaihdevivut ajoasentoon ja kiinni. Pyörä alas ja ohjainlaakeria kiristämään. Jätin vielä kaulaputken lyhentämättä, sillä käytössä toistaiseksi väliaikainen Cannondalen 80 mm 1.5" ohjainkannatin Syntacen Vector Pro alutangolla. Ohjainlaakerin kiristin sopivien holkkien ja puupuristimen avulla. Kannatin suoraan ja kireälle. Polkimet kireälle. Vielä pääteholkit vaijerien päihin.
Olisikohan se nyt sitten siinä tämä väliversio ennen 'lopullista' ohjainpuolta:
Rapala valehteli 12,75 Rkg.
Pikainen pyörähdys kotikadulla kertoi selkeistä geometriaeroista suurimpaan osaan tallin muihin pyöriin verrattuna. Taitaa olla sukua lähinnä Geminille. :o)
Säätämistä vielä tiedossa...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti