5.1.2011

Kiekkosulkeiset

Eilisen renkaanvaihdon jäljiltä oli takarenkaassa ollut pikapaikka pettänyt. Rengas irti, paikka pois, liimanjämät liuottimilla irti ja uuden perinteisen paikan kiinnittäminen vulganointinesteellä. Paikattu sisuri takaisin paikoilleen, renkaaseen paineet ja kiekko takaisin paikoilleen.

Vaihteeksi romukiekko purkuun. Piti kierrättää ensin enemmämkin osia, mutta kokosin lopulta samoilla osilla uuden kiekon Novatecin läpiakselinapaan, jossa laippakoko sattui olemaan sama alkuperäisen navan kanssa. Holkitetun SX24 OEM-kehän ERD:ksi mittasin 544 mm (ulkohalkaisija 571 mm, nippelin pää 13,5 mm syvyydessä).

Ja taaskin onnistuin kiireessä sotkemaan pinnajärjestystä, joten piti vaihtaa toisella yrityksellä 16 pinnaa naapurinsa kanssa ristikkäisiin nippeleihin... Kiristys jäi vielä tekemättä, lumitöiden jälkeisen hien jäähtyminen ajoi säätäjän horkkaan.

Lisäksi tallin siivoilua...

Dataa:

WTB SX24 WNL-032 ETRTO 559x17c ERD 544 32H; 497 g
KT Industries Quando Disc 100 mm QR 32H; 279 g
pinna 2/260 mm musta 16 kpl; 104 g
pinna 2/262 mm musta 16 kpl; 105 g
nippeli Ms std 2/16 mm 32 kpl; 39 g
Novatec DH41SB 20 mm, disc, 32H, black; 246 g

Felt 3D Forged 6061 100mm 7° mu/pu/va kannatin; 163 g

Ei kommentteja: