Salsan takakumi oli finaalissa. Viimeksi lenkillä meni jo kivi läpi kohdasta, josta paistavat kankaat.
Päätin kierrättää etukumin taakse ja laittaa tuoreempaa pitoa eteen.
Kiekot irti, kumit irti. Myös pakka irti, jotta sen sai puhdistettua helpommin purettuna. SRAMin pakka 12-23T, ilmeisesti PG970, vaikka paino 202 g ei täsmännytkään WW:n taulukoihin? Puhdistettu pakka takaisin puhdistettuun takakiekkoon. Kiekon mukana tullut hopeinen pikalinkku vaihtui muutaman gramman kevyempään Maguran linkkuun.
Edessä ollut Hutchinson Fusion Air Light nyt taakse, sisärenkaana jatkaa vanha Continental Race. Renkaat vanteelle ja paineet sisään.
Puhdistetulle etukiekolle uusi Hutchinsonin sävy sävyyn tiimi-Fusion, vanha Continental Race jatkaa sisäkumina. Kumit päälle ja paineet sisään. Alkuperäinen varsin jytky Mavicin pikalinkku sai väistyä reippaasti sippoisemman XTR:n tieltä.
Dataa:
SRAM PG970 (?) 12-23T (9: 12-13-14-15-16-17-19-21-23); 202 g
pakan väliholkki Al silver 2 mm; 6 g
Mavic Ksyrium Equipe 622x13 black (Shimano) / Michelin HPV-nauha 18-622; 1033 g
Magura QR 135 mm black; 60 g
Hutchinson Fusion Air Light (700x23C) 23-622 black-blue; 205 g (n. 3 mm pintaa)
Continental Race 28 18/25-622/630 52 mm presta; 108 g
Mavic Ksyrium Equipe 622x13 black / Michelin HPV-nauha 18-622 / pinnamagneetti; 883 g
Shimano XTR QR 100 mm XTR-gray; 57 g
Hutchinson Fusion Team series Quick Step Pro Cycling Team (700x23C) 23-622 black-blue; 220 g (n. 3,3 mm pintaa, uusi)
Continental Race 28 18/25-622/630 52 mm presta; 122 g
Pois:
Hutchinson Fusion Air Light (700x23C) 23-622 black-blue; 193 g (alle 2 mm pintaa)
Mavic Ksyrium Equipe QR 100 mm black; 72 g
? QR 130(/135?) mm silver; 63 g
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti