Aikakoneen mittariprojekti oli vielä vaiheessa...
Katkaisin anturiosan johtimet noin 10 cm pituisiksi porrastettuina siten, että juotokset osuivat eri kohtiin. Mittasin mittarinjalustalta tulevan johdon sopivan pituiseksi ja katkoin johtimet vastaavalla tavalla porrastetusti. Pujotin pätkän kutistesukkaa johtimeen ja juotin johtimien päät yhteen. Kutistesukka jatkoksen päälle ja kuumailmapuhaltimella tiukkaan. Vielä pikaliimaa kutistesukan ja johtimen saumaan sulkemaan tie kosteudelta.
Magneetti kiinni pinnoihin. Mittarinjalusta kiinni vastalevyn avulla lepotankojen väliin. Sisärenkaasta leikattu kumiläpyskä anturin ja haarukan väliin, anturi kiinni nippusiteellä. Johto kiinni haarukan jättöpinnalle parilla nippusiteellä. Toimii! Se vaan, että hyvillä näytöillä varustetun Assizen mittarin kalibrointi tehdään tuuman tarkkuudella... :^/
Irrotettu satulatolppa takaisin paikoilleen, satula vaakatasoon ja tiukkaan.
Sitten testilenkille... Leveämmät kumit pehmensivät kummasti tuntumaa kovaan asvalttiin! Ajoasentoa pitäisi vielä säätää, satula tuntui olevan ainakin hieman liian alhaalla, kenties jotain muutakin olisi syytä ruuvata. GripShiftit ovat perin hankalat häränsarvilta ajaessa. Vaaka heilahti lukemaan 10,62 rapala-kg.
Koeajon jälkeen siivoilin tallia ja kasasin tavaraa tulevaa kisa/lomareissua varten.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti