Pivotiin renkaat alle, SpeedKing Supersonicit (n. 430 g/kpl?) BBB:n Ultralite sisureilla (2x126 g).
Kaulaputkesta 29 g pätkä pois, väliaikaiseen 205 mm mittaan. Aivan tautisen kovaa alumiinia, koskaan aikaisemmin ei ole kaulaputken katkaisemiseen kulunut näin paljon aikaa, edes teräksisten! Tähtimutteri sisään ja väliaikaisia täyte-spacereita nippu ohjainkannattimen päälle, tulppa ruuveineen perään.
Taakse painetta 110 psi, keulaan n. 75 psi.
Kuski kävi pienellä koeajolla, mutta pimeyden laskeutuminen esti kunnollisen polkutyypityksen.
Rapala näytti 11,26 kg. Kuskille lievä pettymys, olisi kernaasti saanut olla kevyempikin.
Mustista Feltin RXC Lite istuin (268 g), Feltin kakspulttinen 30,9/350 mm kannatin (289 g) ja BBB TheStrangler 34,9 mm kiristin (25 g) irti, tilalle BBB:n SupremeBase valko-mustana (236 g), valkoinen Kalloy Uno 30,9/350 mm kannatin (237 g) ja vihreä RCZ Race SL kiristin (n. 9-10 g). Kiristin vaikutti kyllä niin kevennetyltä, että kestääköhän? No, kokeillaan...
Painonsäästö näillä n. 100 g, vaikka ulkonäöllinen aspekti oli se varsinainen juttu.
Octagoniin ei sopinut Shimanon C51 halpisetuvaihtaja liian matalalla olevan kiinnityspannan takia, kantoi massiiviseen viistoputkeen. Liioin ei sopinut Suntourin etuvaihtaja (34,9 mm: 149 g, 31,8 mm adapteri 5 g), tässä puolestaan panta niin ylhäällä, että vaihtajan kiinnittämiseen tarkoitettu putkennysä jäi liian lyhyeksi. Lopulta löytyi Deoren FC-M530 vaihtaja (34,9 mm: 166 g), joka sopi paikoilleen.
Aika...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
2 kommenttia:
koska siitä saa kuvia?!?
Kaikki aikanaan... :o)
Lähetä kommentti