C3L:stä väliaikainen XM321/XT-takakiekko renkaineen ja Tektron 160 mm levyineen pois.
Viallisesta alkuperäistakakiekosta FH-M475:n laakerit auki, akseli pois ja viallinen vapaaratas irti. Uutta tilalle, laakeripesät rasvaan, kuulat ja akseli paikoilleen, kartio perään ja napa säätöihin.
Nokian WXC SWA 26x2.2 nastarenkaat (730/694 g) irti kiekoilta ja alle arvottiin kohtuullisen kuluneet 26x2.25 Nobby Nicit (556/539 g). Sisurit jatkavat uudelleen talkittuina.
Kesäkumeilla kausipaino 14,02 Rkg.
Seuraavaksi M1:stä Extreme 294:t (1017/1027 g) pois. Tilalle vanhat Panaracer Duster II:t loppuun ajettaviksi.
Vielä ehti yhden, C3M:n vuoro. Nokian perus-WXC:t (718/698 g) pois, tilalle Schwalbe Nobby Nic Triple Compound Snake Skinit koossa 26x2.25 (593/639 g). Taas sisurit uuteen talkkiin.
Vaaka näytti tämän jälkeen 14,46 Rkg ilman lokaria ja takavaloa, 14,63 Rkg niiden kanssa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti