Adapterin puuttumisen takia kesken jääneen keulanvaihtoprojektin kimppuun.
Etuakseli kireälle, ohjainkannatin kireälle. Adapteriksi BBB:n PowerMount BBS-91, ruuveineen vain 21 g. Jarrun keskitys, kahvan kiristys, lukkogrippi paikoilleen. Mittarin anturin ja jarruletkun kiinnitys. Letku vähän liian lyhyt parhaalle mahdolliselle linjaukselle, joten piti vetää vähän oikoen vasemmalta suoraan ylös. Pyörä taas kasassa, keulan ja iskarin paineiden tarkistus. Kokeillaan alkuun Minuteen 80 psi, takaiskarin paineet nostin 150 psi:iin.
Päivitysten jälkeen talviajokunnossa Freddeillä ja täydellä valovarustuksella 15,43 Rkg; laihtui 0,26 kg vaikka vaihtui säätötolppa tavallisen tilalle.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti