Siivosin Salsasta irrotetusta tangosta nauhojen teippi- ja liimajäämät. Olivat aika tiukassa, Easy Cleania tarvittiin rutkasti. Raaputin teipit ja liimapaakut vähitellen irti jääskrapan tapaisella muovilevyn palasella pyyhkien aina välillä rätillä irronneet teipinpalat ja liuenneet liimat pois. Ja uusi liuotinkäsittely toisensa jälkeen, kunnes vihdoin viimein tuli puhdasta...
Seuraavaksi kahvojen pujottelu tankoon. Mallaillessa tulin lopulta siihen lopputulokseen, että jatkankin Seiskavitos-projektissa vanhoilla ysikahvoilla kokonaisena parina. Uudemman 10-lovisen 105:n kahva on malliltaan niin paljon poikkeava vanhasta vasemman puolen Ultegrasta, että niistä ei saa oikein kunnollista paria. Kahvan rungon pituus on niin paljon pidempi uudemmassa, että oikea puoli näyttäisi menevän sekaparilla hyvän matkaa 'edellä'.
Pakaksi löytyi BBB DriveTrain BCS-9S (321 g). 11-28-pakka tuo 'ylikokoisten' eturattaiden kaverina vähän helpotusta kehnoihin oloihin. Ksyrium Equipe vaati pakan taakse ylimääräisen parin millin paksuisen välirenkaan (6 g), jotta pakan sai kireälle.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti