4.11.2009

Lisää piikkejä & patentteja, paikkauskokeiluja

Sinkulaosastolla tapahtuu...

DMR:n topparitappiongelma ratkesi poraamalla kiristimen runkoon syvempi 2 mm reikä kulahtaneen tilalle. Oli liikuttavan liki runko-osan ulkoseinää, mutta ei ihan tullut katsomaan, jotta kuka siellä oikein porailee.

Reikään puristin alkuperäistä pidemmän, rikkinäisen tankovalon pikakiristysvivun akselina aiemmin toimineen putkisokan. Parempi kuin uutena!

Viimeksi jäi rengashomma kesken, nyt etukiekon kimppuun:
- Pois kuroutunut 2x sähköteippi (n. 8 g), tilalle 2x 19 mm lapaerkkari (n. 12g).
- Sisurina jatkaa Hutchinsonin UltraLite, kolme paikkaa ja 118 g.
- Päälle Nokian Extreme 296 (VI?) 955 g, kolme nastaa puuttuu.

Kiekko paikalle, saavat pluikkaat tulla!

- -

Lisäksi kokeiluja pikapaikoilla. Varsin vaihtelevalla menestyksellä...

Mikäli pieni reikä on maasturin kohtuullisen paksuseinämäisen sisurin (= kestää karhentamisen vuotamatta) ulkosivulla, voi olla fifty-sixty mahdollisuus paikkauksen onnistumiseen. Vanteen puolella olevat reiät sekä kapearenkaisten vuodot eivät oikein tunnu näillä paikkautuvan.

Ei kommentteja: