Känni-Jekyllin voimansiirron uusiminen jatkui. Putsailin samalla runkoa mahdollisia uusia murtumia etsiessä.
Irrotin RaceFace SRX ISIS-keskiön; lurahti rungon sisältä laimisko vettä matolle. Porasinpa siis vedenpoistoreiän keskiömuhvin alapintaa.
Keskiön puhdistuksen ja rasvauksen jälkeen ruuvasin sen takaisin paikoilleen. Tällä kertaa ilman 68 mm muhville tarkoitettua välirengasta, jolloin ketjulinja korjaantui aavistuksen paremmaksi uutta 2x9 ratastusta silmällä pitäen. Ulkona nuo eturattaat ovat tietty vieläkin, mutta ei näillä jo olemassa olevilla kilkkeillä tällä kertaa parempaan pystytä. Vai pitäisiköhän tarkistaa vielä mahdolliset kapeammat keskiöt tuolta varastoista... Kammet tosin ehdin jo ruuvata uusine rattaineen paikoilleen, vielä polkimetkin kampien päihin.
Purin XT-takavaihtajan rissojen laakerien puhdistusta varten. Alarissa kuulalaakereineen liotukseen, kunhan olin ensin irrottanut laakerin pölysuojat. Ylärissassa on keraamilaakeri, joten se oli helpompi puhdistaa.
Perä taitaa elää aika reippaasti, ainakin siitä kielivät julmat urat drop-outeissa; taka-akseli pää on tanssinut sambaa dropeissa. Ei siellä kovin isoa murtumaa ole iskarinkiinnikkeen vieressä, voiko se muka vaikuttaa noin paljon perän elävyyteen? Kiristin vaihtajankorvakkeen kiinnitysruuvit ja viilasin dropin sisäpinnasta esiin työntyvät ruuvien päät matalemmiksi, eivät ainakaan pääse ottamaan pakan reunaan tai ketjuihin kiinni.
Puhdistin takakiekon irtoliasta ja ruuvasin uuden XT-takapakan siihen kiinni. Pikalinkkuna jatkaa Codan 60 grammainen.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti