Känni-Jekylliin ennen päivän pitkää maantielenkkiä hieman ilmaa iskariin ja öljyä ketjuun sekä liukupinnoille.
Lenkin jälkeen taka-Hayesiin uudet Alligator 'High friction all weather performance' palat, 22 g / pari täydellä 2 mm kulutuspinnalla. Vanhat poistetut palat noin 1 mm epätasaisesti kuluneella pinnalla 19 g.
Palojen vaihdon yhteydessä takajarrusatulan puhdistus, herkistys ja säätö sekä levyn 'desinfiointi' ja jarrukahvan etäisyyden säätö.
Lisäksi etujarrun tarkistus, palojen hionta ja levyn 'desinfionti', takavaihtajan vaijerin puhdistus ja voitelu sekä vaihteiden säätö.
Vielä joustojen liukupintojen puhdistus & öljyäminen ja yleistä pyörän puhdistelua.
Takaiskarin takapään puslat klappaavat; sorvattava uudet ylikokoiset A.S.A.P.
Keula tuntuu jumittavan jouston puolessavälissä, jäljellä olevat öljyt ilmeisesti aivan lopussa tjsp...
Takaiskarikin lienee jo huoltovälinsä lopussa, suhisee ja kurlaa.
Samoin voimansiirto vetelee viimeisiään, ketju tahtoo jo 'kaatua' keskirattaalta alas takapakan 34T-ketjulinjalla. Jokohan se kymppitonni kohta tulisi tuolla vastaan...?!?
Tarkistuslaskenta osoitti, että kilometrejä olisi jo koossa miltei 10400! Siispä rassi täysremonttiin, kunhan vaan tulee sopiva väli muilta projekteilta...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti