Aamulla Pirun taka-Nobby Nic luttanana, tod.näk. kvartsia renkaassa eilisen lenkin jäljiltä? Tutkitaan myöhemmin...
Työmatkalla huomasin känni-Jekyllin Coda Expert -takakiekosta katkenneen taas yhden pinnan kierteensä alusta. Muutenkin vähän kypsän oloinen, aika jo vaihtaa uusi kehä?
Ja vielä työpaikalla repesi pyyhe! Tosi lupaava alku päivälle, vaikka ei maanantai olekaan...
No, 'Madi'lta saapui sentään vähän käytetyt I-beam-tolppa ja Bel-Air sekä SRAMin punarunkoinen pakka reikäketjulla ihan niin kuin pitikin...
Illalla kaivelin Nobby Nicistä odotetusti tappajasepelin joukosta löytyneen kvartsikiteen. Eli sisärenkaan vaihto Piruun.
Känni-Jekyll vaati enemmän huomiota, takakiekoksi Coda Expertin tilalle Maguran navalle pinnattu Mavicin 223. Myös levy meni uusiksi, nelipultti-Maguran tilalle Tektron 160 mm kuusipultti. Rengastus as-it-is.
M1:n ohjainlaakeri kiristyslistalle, kolisee. Olikohan takakiekossakin jotain tarkistamisen varaa...
DT Hügi DH/D321/DT Champ -kiekkosetti tilaukseen purkuaihioiksi.
SDG Bel-Air SL black/black; 179,9 g
SDG I-beam 27,2/350 mm; 230,7 g
SRAM PG990 Red 11-13-15-17-20-23-26-30-34; 304,1 g
SRAM PC99 Hollow Pin 114 l; 289,8 g (110l 279g)
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti