Känni Jekylliin etukiekon & kumin vaihto. Keveni samalla alle 14 kg:n. Eli Mavicin 317 kiekko (888g) valkoiseksi päällemaalatun 521:n (1179g) tilalle. Kumiksi Hutsun Mosquito (590g) Tiogan Extreme XC:n (796g) tilalle. Samalla järeähkö Contin sisärengas (200 g) sippoiseen Hutsuun (132g). Ja vielä ohjainlaakerin kiristys.
Turrin oikean puolen polkimen vaihto alkaa haiskahtaa Mission Impossiblelta. Jatkovarret yms. on jo kokeiltu ja poljin istuu silti kammessa kuin tatti. Kampi kiinni penkkiin ja kuusiokolohylsy polkimeen, eivät pitäneet enää edes puristinsysteemiviritykset niin hyvin, että olisi uskaltanut venynyttä kuusiokoloa enempää venyttää, hylsy kiertyi ulos kolostaan. Ruustukin leuatkaan eivät olleet tarpeeksi koviksi karkaistut, jotta ne olisivat purreet polkimen akseliin riittävästi kiinni, on se akseli sen verta kovaa tavaraa.
Jäljelle jää enää polkimen purkaminen ja akselista puristaminen riittävän lujaa riittävän koviksi karkaistuilla ruustukin leuoilla niin, että varmasti pysähtyy tuo mukana pyörähteleminen. Mutta se on ajankohtaista vasta sitten, kun poljin on jo loppuun ajettu. Voipi silti olla, että levinnyt polkimen akseli on jo purrut itsensä lopullisesti kiinni kampeen... :(
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti