16.11.2013

M1:n voimansiirtoremppa

Ennen lenkkiä B12:n rengaspaineet ja ketjuöljy sekä pikaisesti AssSaver-kopion rustaaminen muovikalvosta. Pitänee tehdä seuraavasta versiosta vähän pidempi...

Illalla M1:n voimansiirron kimppuun.
- Vapaaratas heiluu normaalia enemmän; SunRacen 11-32T 9spd pakka irti, SunRace JuJu Z:n vapaaratas irti, onneksi helppo purkaa. Lakerit kypsiä, uudet RS6000:t tilalle. Pakan puhdistus, kokoonpano.
- Ketju venynyt älyttömästi, seinältä sisäänajettu Campan C9 tilalle, ei toiminut, hyppii. BBB:n BCH-90 C9:n tilalle, hyppii tämäkin.
- SunRacen pakka irti, sisäänajettu SRAM tilalle; eipä liioin toiminut tämäkään, hyppii vieläkin.
- Uusi XT 11-34T 9spd (303g) SRAMin tilalle. Alkaa toimia, mutta ääntää edestä; keskiratas lopussa.
- Kampisarjassa (Shimano) keskirattaalla 4plt-standardia suurempi keskireikä; Shimanon johonkin toiseen kampisarjaan tarkoitetun standardin mukaisen 32T:n sakaroiden viilaus > rattaan muodot eivät sovi siltikään kampisarjan sakaroihin...

No jo on hel...ti!?!

- FSA:n sisäänajettu 32T vaatii myös sakaroiden viilauksen, mutta homma jäi kesken, kello kun alkoi lähenellä jo aamukuutta...

Ei kommentteja: