Mustin ketjuihin öljyä ja eturattaiden sekä rissojen pikainen puhdistus.
Takavaihtaja on takkuillut > vaihde takaa suurimmalle rattaalle, vaijeri löysään naksuttelemalla vivusta toisen äärilaitaan, vaijerinkuoret irti stoppareista > vaijeri voideltavissa. Olin ilmeisesti unohtanut aiemmat huonot kokemukset teflon-pinoitteisista vaihdevaijereista... Öljyn avulla, vaijerinkuorenpätkiä edestakaisin heiluttelemalla siivosin pahimmat teflon-puurot kuorien ja vaijerin välistä pois, jolloin vaijeri pääsee liikkumaan normaalisti. Ainakin taas jonkin aikaa... Pitänee vaihtaa pinnoittamattomaan versioon seuraavan huollo nyhteydessä...
Kotiintuomisina oli ollut toinen pari 28 mm Michelin Pilot Sporteja, vaaka näytti niille á 413 g.
Samoin mukana tuli SALTin 16T sinkula/BMX-vapaaratas avaimineen, unohtui punnita.
Vaaka kun oli esillä, niin punnasin myös mantiesinkulaprojektiin kaavailemani Weinmann Thunderbird kehäisen, Formulan (?) flip-flop-navalle rakennetun 120 mm takakiekon, josta on fix-puoleltan rattaan kierteet sökönä (joku jättänyt lukkorenkaan jälkikiristämättä?), vannenauhoineen 1153 g. Tälle navan simmitys 130 mm:iin ja vapaaratas paikoilleen, niin kelvannee takakiekoksi.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti