Täpärin laihiskuuri jatkui...
Lukkogripit pois, kahvat, vivut, mittari löysään, tanko irti, kannatin irti.
Korotusrenkaat kuituisiksi. Uusi kannatin paikoilleen, uusi tanko kiinni. Mittari, vivut ja kahvat tankoon, kevyemmät lukkogripit ja päätytulpat paikoilleen. Satulan vaihto vielä toiseen, niin Rapala alkoi näyttää lukua 14,18 kg.
Korjasin vielä fi'zi:k Pavén, josta oli joskus korkannut ja kadonnut kiskon etupään kiinnityspala. Jostain purkusatulasta napattu kärkikappale meni pienellä muotoilulla alkuperäisen tilalle.
Ja dataa:
- Felt AM Grip Custom "LOCK-ON" Design with Alloy Ends 130 mm; 120 g
- Rubber Plugs w/Felt Bubble Decal; 5 g
- EASTON EA-70 Monkey Bar 8 Degree Rear Sweep, 4 Degree Up Sweep, Mid Rise ?mm, 31.8mm Bar Bore, width: 685mm; 272 g (165 g ?!?)
- Easton EA70 Cold-Forged Aluminum, 2-Bolt Design, 1-1/8" Threadless Aluminum 6 Degree Rise, CP Hardware, 31.8mm Bar Bore, extension: 110mm; 165 g (140g ?)
- Custom Felt Spacer Kit 2 x 5 mm Al; 8 g
- Felt RXCLite; 267 g
- ODI LockOn RaceFace; 100 g (kumit 2 kpl 64 g + Al-lukot 4 kpl 36 g)
- BBB plugit 2 kpl; 4 g
- BBB FiberLite OS; 202 g
- BBB UltraFoce OS 100 mm 6°; 132 g
- BBB UltraSpace 1 1/8" 10 mm + 5 mm; 5 g
- BBB CompDesign; 218 g
Muuta:
- ODI Rogue LockOn kumit, kuluneet; 63 g
- ODI LockOn tulpat 2 kpl; 28 g
- CycloTec Spiderman gripit; 105 g
- fi'zi:k Pavé Batik DelMonte; 247 g
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti