Vaihtajakorvakkeet saapuivat ison veden takaa. Siististi ruuvitkin mukana!
CRC:n tilaukset sen sijaan seikkailevat jossain päin Suomea...
Illalla vaihtui M1:seen nastakumit alle. Alta pois edestä IRC MythosXC F, takaa Continental Vertical ProTechtion. Näiden tilalle vanhoilla XM321-kiekoilla talvehtineet WXC:t. Eteen 730 g, noin 4,5 mm kulutuspinnalla oleva 298 nastainen, taakse 710 g, 293 nastaa ja noin 4 mm pintaa. Edessä jatkaa sisurina 167 g Maxxis WelterWeight, taakse vaihtui 185 g perus-Continental vastaavan 194 g yksilön tilalle. Uudet talkit sisurien pintoihin ennen asennusta. Vanhoilta kiekolta jäi yli vielä 199 g Continental.
Yllättäen takajarru piti säätönsä kiekonirrotuksesta huolimatta, mutta etujarrun adapteria piti liu'uttaa hieman ulospäin äänettömän toiminnan takaamiseksi.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti