Pistin Mörrimöykyn saman tien myös laihikselle.
Etukiekko pois, stemmi/tanko irti, 10 mm kuituspacer pois, Interlock 2,5 mm top cap talteen, 3 mm aluspacer talteen, etujarrusatula irti, Boxxer pois, alakooli irti, jarruadapteri irti.
Ohjainlaakerin alalaakeri (HSS6010 40x52x7mm sisäviisteet 45deg(?) 2kpl á 32g) irti, auki, liotuksen kautta puhdistus. Hieman ruostevikaa, mutta toimii. Rasvaus, suojat paikoilleen ja laakeri pesäänsä. Uhjainlaakerin muiden osien puhdistus ja rasvaus.
Alakooli Wotaniin, keula hollille. Ohjainlaakeri kasaan. CC Interlock spacer 5 mm , CC Interlock 2,5 mm top spacer sekä 3 mm aluspacer väliin. Stemmi/tanko paikoilleen, välyksen säätö, stemmi kiinni. Tupit päätytulppineen irti, tanko irti stemmistä. Kauko-ohjausvivut tankoon. Kesti hetken, että älysin niiden kulkevan takaa ristiin... Tanko paikoilleen.
Aika loppu, jatkuu...
Dataa:
- Boxxer Ride, akseli + käpy: 3242 g
- Hayes Boxxer-adapteri: 42 g
- ruuvit M6x18 2 kpl: 13 g
+ Magura Wotan, Maxxle + CK-käpy: 2761 g
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti